Dag 1, Het vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van albaniewerkvakantie2014 - WaarBenJij.nu Dag 1, Het vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van albaniewerkvakantie2014 - WaarBenJij.nu

Dag 1, Het vertrek

13 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Woensdagochtend 6.15 uur Ontmoetingskerk in Naaldwijk.
Het verzamelpunt voor het vertrek. Eén voor één arriveren de deelnemers met hun bagage. Ze hebben er zin in!
Dinsdagmorgen zijn Gert en Wilco al naar Albanië afgereisd om daar de voorbereidingen te treffen voor het verblijf aldaar.
Na een paspoortcontrole en korte instructie door Jos, word er eerst nog een groepsfoto gemaakt. Lenny ontbreekt nog omdat zij onderweg naar Schiphol in Rijswijk zal worden opgehaald. De bagage en de deelnemers worden over de diverse auto's verdeeld, waarna de stoet om precies 6.45 uur vertrekt, uitgezwaaid door ouders en bestuursleden van AHA.
Een goede reis!
Het volgende verslag zal vanuit Albanië geplaatst worden.

• 14 Augustus 2014 - 12:35

Swenna Rijkee. Moeder Van Brenda:

Leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen. Veel succes allemaal, maar vooral ook veel plezier.

• 14 Augustus 2014 - 17:11

Mieke Van Der Lugt:

Veel succes en plezier allemaal!

• 14 Augustus 2014 - 19:24

Carla Van Der Sar:

Wordt vast weer een mooie reis. In ieder geval één fles limonade minder dankzij Geert!

• 14 Augustus 2014 - 19:32

Marike. (Tante Van Brenda) :

Leuk om jullie te kunnen volgen via deze site. Succes allemaal!

• 14 Augustus 2014 - 20:13

Sander Looije ( Voorzitter AHA ):

Vanuit Naaldwijk heel veel succes en plezier gewenst.
    Ik hoop dat dit voor jullie en de onze vrienden in Albanie weer een onvergetelijke ervaring wordt.

We volgen jullie verslag weer op de voet.

Groeten en succes.