Dag 4 - Reisverslag uit Krujë, Albanië van albaniewerkvakantie2014 - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Krujë, Albanië van albaniewerkvakantie2014 - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Geert en Roxy

18 Augustus 2014 | Albanië, Krujë

Een nieuwe dag, dus tijd voor een nieuw verhaal met liefde gemaakt door Geert en Roxy!

Zaterdagavond was het nog erg gezellig geworden en het eten smaakte heel best. We zijn maar 4x bijna uit de bocht gevlogen op de terugweg maar we zijn veilig thuisgekomen en tijdens de reis werden de nederlandse klassiekers prachtig nagezongen. Eenmaal terug gekomen is het weer tijd voor gezelligheid.
Ook leuk om te weten, Brenda zit graag in de kast en heeft er geen moeite mee om er uit te komen. Tot grote verrassing van Roxy die lekker wou gaan slapen.

En dan is het alweer zondag dus zon, strand, zusterspost.
Maar de ochtend begon eerst met een discussie over de verschillen van Nederland en Albanie. Die ter sprake komen in de Rode Loper dienst van 5 oktober in de Ontmoetingskerk.
Daarna gingen we eindelijk naar het strand. Iedereen had zn strandbedje gevonden en bewaakte hem met zn leven, alleen was het strandbedje niet zo stevig als Gert. Soms een duikie nemen op Roxy na...
Daarna kregen we een all inclusive bbq van onze Albaneze matties met een sterk shotje ' water ' dat smaakte naar benzine. Daarna gezellig met zn alle afwassen en afdrogen met live muziek van ons zelf en de leiding genoot er erg van.. Toen was het weeeeeeeeeeeeeeeer tijd voor weeeeeeeeeeeeeeerwolven.

6 uur later..
Pannen moesten even uitgeklopt worden, beetje jammer dat het perse in de kamer van Leonie, Brenda, Joelle en Roxy moest.
Zitten we aan tafel, komt ineens het avondeten voor vanavond langs.
Staat Jos ineens met een levende kip in zn hand. Vooral Leonie, Joelle en Roxy waren er erg blij mee toen Jos achter ons aan kwam rennen.
Toen was het ook nog tijd voor een KIP SELFIE. De kip was de meest populaire chick aan tafel vanochtend.

Nu zijn we weer hard aan het werk en worden de laatste lokalen geverfd.
Vanmiddag gaan we naar het weeshuis en we nemen onze dansmoves en spelletjes mee. Maar daar krijgen jullie bij het volgende verslag alles over te horen.

Groetjes van alle Albanie gangers en onze chick en kusjes van Geert en Roxy.

Voor alle feestweek gangers ; GEZUAR!!!

• 18 Augustus 2014 - 13:21

Swenna:

Behalve het harde werken gebeuren er zoveel grappige dingen en daar wordt dan weer heel leuk over geschreven. Leuk! Kan niet wachten op de volgende verhalen.

• 18 Augustus 2014 - 14:47

Mariellle:

Inderdaad, jullie hebben het volgens mij heel erg leuk en gezellig!! Ben benieuwd hoe de spelletjesmiddag zal verlopen. Doe de Kanga!!

• 18 Augustus 2014 - 15:08

Carla:

We hoeven niet te vragen of jullie het naar je zin hebben...... Succes nog verder en veel plezier!

• 18 Augustus 2014 - 16:36

Jantine:

Leuk om weer wat van jullie te horen!
    Veel plezier en succes nog de laatste dagen.

• 18 Augustus 2014 - 16:48

Mary & Mirjam:

Weer een leuk verhaal:)

Veel plezier en succes!

• 18 Augustus 2014 - 18:12

Karen En Johan:

Leuk om alle verhalen te lezen, volgens ons hebben jullie het heel erg naar jullie zin.
    Succes nog verder en tot woensdag.

• 18 Augustus 2014 - 19:27

Gerdien :

Elke keer weer leuk om jullie belevenissen te lezen!
    Geert, hoe was het met je vriendinnen in het weeshuis? Waren ze net als vorig jaar weer niet van je af te slaan? En gleed de zeepbaan lekker met de groene zeep?

• 18 Augustus 2014 - 22:35

Maria:

Leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben.
    Veel plezier en tot woensdag!

• 19 Augustus 2014 - 08:59

Rianne En Wilfred De Zeeuw:

Fantastisch dat jullie het zo gezellig hebben en gelukkig lezen we niets over pijntjes, ongelukjes of andere narigheid. Houden zo!
    Succes deze laatste dag en morgen weer goede reis naar huis!

• 19 Augustus 2014 - 22:34

Irene Van Der Meulen:

Wat gaat een week snel zeg! Morgen al weer naar huis... Dank voor al jullie verhalen, en vooral voor jullie werk en inzet. Een gezellige laatste avond en goeie reis naar huis morgen!